1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟ پاسخ: شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحهای منتقل میشوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد. اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط میتوانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.
2- در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده باشم چکار باید انجام دهم ؟ پاسخ: در صورت فراموشی رمز عبور در هنگام ورود از گزینه ی رمز خود را فراموش کرده ام را استفاده کنید که در این صورت در صفحه باز شده با وارد کردن ایمیل خود و ارسال آن ، از طرف السا فور بیبی برای شما رمز عبور جدید ارسال خواهد شد .
3- در صورتی که بعد از درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده باشد چیکار باید انجام دهم؟ پاسخ: لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری به ویژه gmail گاهی به بخش spam ازسال می شود.
ثبت و پیگیری سفارش
1- دوست دارم از السا فور بیبی خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟ پاسخ: علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت السا فور بیبی ، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت السا فور بیبی با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
2- آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟ پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارشهایی که در ساعتهای غیرکاری (از ساعت 18 تا 8 صبح) ثبت میشوند، در اولین ساعتهای کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.
3- آیا میتوانم برای شخص دیگری از السا فور بیبی خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟ پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 3 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به السا فور بیبی، 2) اطلاعات ارسال سفارش، و 3) اطلاعات پرداخت. در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش " انتخاب آدرس"، شما میتوانید با انتخاب گزینه "افزودن آدرس جدید" آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
4- از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟ پاسخ: السا فور بیبی با ارسال ایمیل ، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "سفارشات من" از وضعیت آن مطلع شوید
5-کالایی که می خواهم درحال حاضر درسایت موجود نیست. چه کاری می توانم انجام دهم؟ آیا محصولات را می توانم پیش خرید کنم؟ پاسخ: السا فور بیبی بزرگترین حراج اینترنتی ما نهایت تلاش مان را می کنیم که تمام محصولات در سایت به روز و موجود باشند. اما به هرحال موجودی محصولات محبوب تر زودتر تمام می شوند السا فور بیبی به محض رسیدن موجودیهای جدید سایت را به روز می کند. متأسفانه امکان پیش خرید کالا درحال حاضر وجود ندارد.
5-آیا می توانیم در سایت کالایی را رزرو کنیم؟ پاسخ: متأسفانه وقتی کالایی ناموجود باشد، چون تضمینی برای موجود شدن مجدد آن در آینده وجود ندارد ما نیز نمی توانیم کالایی که در سایت ناموجود است را برای شما رزرو کنیم.
6-شما فروشگاهی برای بازدید یا خرید از محصولات دارید؟ امکان مراجعه حضوری داریم ؟ پاسخ: السا فور بیبی یک فروشگاه آنلاین اینترنتی و فاقد فروشگاه فیزیکی می باشد، با وجود این تنوع و گستردگی محصولات و برندهای السا فور بیبی از هر فروشگاه فیزیکی دیگری بیشتر است. برای خرید فقط کافیست از وب سایت السا فور بیبی و طبقه بندی های متفاوت محصولات ما بازدید نمایید.
7- میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟ پاسخ: تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون تمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید.
8- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با السا فور بیبی تماس بگیرم؟ پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش السا فور بیبی با شما تماس خواهند گرفت.
9- میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟ پاسخ: خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
10- در صورتی که خرید من هدیه به شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای گیرنده هدیه فرستاده خواهد شد؟ پاسخ: اگر درخواست کاغذ کادو کرده باشید در صورت مشخص کردن کاربر فاکتور به همراه بسته ارسال نخواهد شد
11- آیا امکان کادو پیچ کردن سفارش من به منظور هدیه دادن وجود دارد؟ پاسخ : همانطور که محصول مورد نظر خود را سفارش میدهید ، در صورت درخواست ارسال محصول به صورت کادو پیچ ، در منو گیفت ، کاغذ کادو و یا جعبه کادو مورد پسند خود را انتخاب کنید و سفارش دهید .در اینصورت محصول شما به صورت کادو پیچ به آدرس شما ارسال میشود .
کالاهای عرضه شده در السا فور بیبی
1- آیا اجناس عرضه شده در السا فور بیبی اورجینال می باشند ؟ پاسخ: تمام اجناس معرفی شده در السا فور بیبی از هر برندی 100 در صد اورجینال می باشند و السا فور بیبی به هیچ وجه کالای غیر اصلی، تقلبی (Fake)، ارائه نمیکند
2- آیا اجناس ارسالی از طرف السا فور بیبی دقیقا مشابه تصویر ارایه شده در سایت می باشند ؟ پاسخ: بله ، بدون هیچ کم و کاستی و ایرادی مشابه تصویر می باشد در صورتی که مشتریان بعد از دریافت اجناس سفارش داده شده خود ، غیر آن را تثبت کردن السا فور بیبی بدون هیچ قید و شرطی کالا را پس گرفته و تمام مبلغ استرداد داده خواهد شد خاطر نشان میگردیم که امکان این می باشد که رنگ نمایش داده شده در تصویر خیلی جزیی با رنگ جنس فرستاده شده مطابقت نکند که دلیل آن انعکاس نور فلش در هنگام عکاسی می باشد.
3- آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟ پاسخ: کالاهای دارای قیمت در سایت السا فور بیبی ، در انبارهای السا فور بیبی موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته به ندرت برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارشها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا میشود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف و کارشناسان السا فور بیبی بلافاصله با کاربر مربوطه تماس گرفته و در صورت امکان تعویض در غیر این صورت مبلغ به حساب کاربر عودت داده می شود.
4- آیا تعداد خرید از یک کالامحدودیتی دارد؟ پاسخ: به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در السا فور بیبی وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیتهایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال میشود.
5- آیا بعد از دریافت سفارش در صورتی که لباس یا کفش خریداری شده تنگ و یا گشاد باشد امکان تعویض یا مرجوعی وجود دارد ؟ پاسخ: بله ،چنانچه کالای انتخابی مشتری از نظر اندازه مشکل داشته باشد در صورت وجود سایز بزرگتر و یا کوچکتر به مشتری ارسال خواهد شد و در اینصورت هزینه ارسال کالای جدید و عودت کالای قبلی بعهده مشتری خواهد بود و چنانچه سایز مورد نظر شما موجود نباشد کالا به هزینه مشتری عودت داده شده و مبلغ کالای مرجوعی بعنوان کوپن خرید برای مشتری لحاظ خواهد شد و در صورت عدم استفاده از کوپن خرید عین مبلغ 2 ماه بعد از تاریخ سفارش عینا به مشتری عودت داده خواهد شد, ( در صورت عدم تناسب سایز تا 72 ساعت بعد از تحویل سفارش فرصت عودت دارید).لطفا شرایط عودت در صفحه مربوطه مطالعه فرمایید
روش های پرداخت
1- مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟ پاسخ: شما به صورت بانکی یا اینترنتی میتوانید پرداخت خود را انجام دهید و هنگام ثبت سفارش در مرحله اطلاعات پرداخت شیوه پرداخت خود را انتخاب کنید. همگی کاربران السا فور بیبی میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت السا فور بیبی ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حسابهای اعلام شده در سایت السا فور بیبی برای همه کاربران وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه روش های پرداخت مراجعه کنید.
2- با استفاده از کارت کدام بانکها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟ پاسخ: شما میتوانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت السا فور بیبی ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید. هم اکنون بانکهای آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرضالحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.
- پرداخت در محل تحویل به کاربران محترم توصیه میشود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. با وجود این، برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل دارند هزینه سفارش خود را هنگام دریافت آن پرداخت کنند، السا فور بیبی این امکان را نیز فراهم آورده است که در صورتی که آدرس تحویل سفارش آنها، تهران یا یکی از شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس السا فور بیبی باشد، هزینه را هنگام تحویل گرفتن سفارش، به یکی از روشهای زیر پرداخت کنند. لازم به ذکر است، سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند. - پرداخت با کارت بانکی در محل تحویل از آنجا که همگی ماموران تحویل سفارش السا فور بیبی دستگاههای کارت خوان سیار (POS) همراه دارند، میتوان هنگام تحویل سفارش در محل، با استفاده از کارتهای عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام داد.
- پرداخت نقدی در محل تحویل برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل به پرداخت نقدی هزینه سفارش خود دارند، السا فور بیبی امکان پرداخت نقدی در محل را نیز فراهم آورده است.
3- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟ پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
4- آیا میتوانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟ پاسخ: در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
5- آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟ پاسخ: خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی السا فور بیبی از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.
6- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت السا فور بیبی امن است؟ پاسخ: پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از السا فور بیبی که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید: - با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس،https وجود داشته باشد. - قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید. - برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
ارسال سفارشات
1- سفارش خود را به چه روشهایی میتوانم تحویل بگیرم؟ پاسخ: در سرتاسر کشور سفارشها با پست پیشتاز ارسال میشوند برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه روش های ارسال کالا مراجعه کنید.
2- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟ پاسخ: هزینه ارسال بسته به نوع محصول ، محل تحویل و نوع ارسال توسط کارشناسان السا فور بیبی محاسبه شده و دریافت خواهد شد ضمنا هزینه های ارسال بعد از 1.500.000 ریال بر عهده ی السا فور بیبی می باشد.
3- آیا میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟ پاسخ: زمان رسیدن ارسالهای پس از تحویل به پست جمهوری اسلامی ایران ، بر اساس محدوده جغرافیایی از 2 تا 3روز کاری متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمیتوان به طور دقیق تعیین کرد.
4- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟ پاسخ: پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بسته به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 3-5 روز کاری می باشد .( تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی جزء روز کاری حساب نمی شود ) لازم به ذکر است در مناسبتهای خاص و روزهای پایانی سال سفارشهای ارسالی از طریق پست، ممکن است به دلیل وجود ترافیک و همچنین تغییر ضوابط گمرکی هنگام ترخیص ، سرویسهای پستی با کمی تاخیر به دست مشتریان برسد. که پیشاپیش عذر خواهی خود را اعلام می کنیم .
5- میتوانم کالایی را که سفارش دادهام با مراجعه به السا فور بیبی به صورت حضوری تحویل بگیرم؟ پاسخ: از آنجا که السا فور بیبی یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری است، تحویل حضوری سفارش در محل السا فور بیبی امکانپذیر نیست.
6- سفارشات چه زمانی به پست تحویل داده میشود؟ پاسخ: همه سفارشها پس از طی مراحل پردازش،همان روز به پست تحویل داده خواهد شد.
7- آیا میتوانم سفارشی را که با پست پیشتاز ، ارسال شده رهگیری کنم؟ پاسخ: بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده میتوانید مرسوله خود را بعد از ارسال کد رهکیری پستی از طریق ایمیل و یا اس ام اس از طرف السا فور بیبی ، با کد رهگیری اعلام شده به سایت زیر مراجعه کرده و از وضیعت سفارش خود مطلع شوید :http://newtracking.post.i